Siirry sisältöön
Teams – kokoukset ja verkkoseminaarit

Teams – kokoukset ja verkkoseminaarit

Maanantai 10.2. klo 9.00−12.00
Webinaari

Opi järjestämään sujuvia Teams-kokouksia ja verkkoseminaareja! Koulutuksessa perehdytään kokousten perusteisiin ja verkkoseminaarien järjestämiseen, sisältäen rekisteröitymisprosessit ja osallistujadatan keräämisen.

Tavoite

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet järjestää ja hallita Teams-kokouksia sekä verkkoseminaareja, hyödyntäen Teamsin uusimpia ominaisuuksia ja parantaa yleisön hallintaa.

Kenelle

Kurssi on suunnattu kaikille, jotka haluavat oppia järjestämään Teams-verkkokokouksia tai -seminaareja. Kurssille osallistuvilta odotetaan perustason taitoja Teamsin käytöstä.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa käytetään Teamsin työpöytäsovelluksen uusinta versiota (Windows tai Mac). Koulutus soveltuu myös Teamsin selainversion käyttäjille.

Koulutuksen sisältö

Kokousten järjestäminen Teamsissa

  • Kokouksen luominen ja aikatauluttaminen Teamsissa ja Outlookissa
  • Välittömien kokousten käynnistäminen ja tiimikokousten luominen
  • Kokoukseen liittyminen eri laitteista ja alustoilta
  • Kokouksen hallinta, mukaan lukien äänen ja videon hallinta, osallistujien kutsuminen ja kokouksesta poistuminen

Pienryhmätyöskentely Teamsissa

  • Pienryhmähuoneiden (Breakout Rooms) luominen ja hallinta
  • Pienryhmähuoneiden käyttö kokouksen aikana

Sisällön jako kokouksissa

  • Työpöydän ja sovellusten jakaminen
  • PowerPoint-esitysten jakaminen ja yhteistyö
  • Yhteisen piirtoalustan ja muistiinpanojen hyödyntäminen

Verkkoseminaarien suunnittelu ja toteutus Teamsissa

  • Verkkoseminaarien ero kokouksiin ja niiden hyödyntämisen periaatteet
  • Rekisteröitymisprosessin luominen ja osallistujadatan kerääminen
  • Interaktiivisten elementtien, kuten kyselyjen ja Q&A-toimintojen, hyödyntäminen
  • Seminaarin tallentaminen ja jälkikäteinen materiaalin jakaminen

Kouluttaja: Eduhouse

Avainsanat: Teams, kokoukset, verkkoseminaarit, pienryhmähuoneet, sisällönjako, rekisteröityminen, interaktiivisuus, osallistujahallinta, PowerPoint, seminaarin suunnittelu

Tästä webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.


Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 5.2.2025.

Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä » 

Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos et pääsekään osallistumaan koulutukseen, muista perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme 30 euron maksun.
 
Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!